תנורי בישול וכיריים – הטרנדים האחרונים

מערכת שורש  ב כסליו, תשפא  11/18/2020

הטרנדים האחרונים בתחום תנורי הבישול והכיריים מביאים איתם הפתעות וחידושים עם עיצובים וגימורים מושלמים. המאמר יעסוק בתנורי בישול וכיריים ומה שביניהם
.......................

תנורי בישול וכיריים – הטרנדים האחרונים

הגיע הזמן להתחדש

בעבר היו מחליפים את התנור והכיריים רק כשהיו מתקלקלים או הופכים לבלאי. כיום, בשל העיצובים והטכניקות החדשות שלהם נוהגים להחליפם כל 4-7 שנים. ומי לא אוהב חידושים? תנורי בישול ואפייה אינם רק אטרקטיביים מבחינת החידושים, אלא גם בעלי מחירים אטרקטיביים. בנוסף, הם מגיעים במגוון דגמים, צורות, צבעים וגדלים ומוסיפים למטבח גם צדדים עיצוביים. למשל, במטבחים בהם יש משטחי אי, נהוג להתקין את הכיריים עליהם וליהנות מחוויית בישול משותפת לעיני המשפחה או האורחים.

אפייה מקצועית בכל בית

אחד מהחידושים האחרונים הם תנורי אפייה עם פתיחה צדדית. נהוג לראות תנורים כאלו במטבחים תעשייתיים כיוון שניתן להגיע בקלות לחלקים הפנימיים ולתפעל אותם. גם פיזור האדים שלהם זורם לצדדים וכך לא מקבלים מכת חום כמו בפתיחה קדמית. תנורי בישול כאלו ניתן למצוא גם בדגמים עבור הציבור הדתי כי יש להם שני תאי אפייה נפרדים וכך ניתן לאפות יחדיו מאפים בשריים וחלביים מבלי חשש. האפייה בו זמנית קורת בשל גוף החימום המותקן מאחורי מאוורר הטורבו שלהם. החיסרון היחיד הוא שהם אינם תנורים משולבים עם כיריים. לעומת זאת, תנור סטיל אותו מייבא א. ברפמן תנורי בישול, הוא תנור משולב ומקצועי. הכיריים שלו חזקות ולתא האפייה שלו רמת פיזור רחבה ואחידה. החיישנים המותקנים בו אחראים על רמת לחות תקינה ולכן ניתן לאפות בו ממש כמו מקצוענים. מה שמעצים עוד יותר את חווית הבישול הן הלהבות העוצמתיות בכיריים והביצועים הנפלאים שלו. מבחינה עיצובית הוא משתלב נהדר בסגנון המטבח המודרני.

תנורי בילד אין מתוכנתים

אחד מהחידושים הבולטים הוא תנור בילד אין הבנוי עם מנגנון שניתן לתכנת. התנור מווסת את עצמו בהתאם לנתונים שמקישים ולכם רק נשאר לחכות לסיום האפייה. חידוש נוסף בתנורי בילד אין הוא תבניות טלסקופיות נעות המונעות את הכנסת הידיים לתוכם. תנורים אלו קלים לניקוי וגוף החימום שלהם מתפרק כך שהניקוי נוח מאוד. מומלץ לרכוש תנורים מנירוסטה מוברשת או מאלומיניום כדי שלא תותירו עליהם טביעות אצבע. חשוב שלתנורים תהיה פונקציה בה הם מנקים את עצמם ואז הניקוי שלכם יהיה רק חיצוני. גם תנורים במידות גדולות יותר מהסטנדרט נפוצים כיום בשל הגובה שלהם, אך בהחלט אפשר להסתפק בתנור של 60 ס"מ ולא של 90 ס"מ בתנאי שימלא את כל הפונקציות הנחשקות.

להבות השף

כיריים עם ביצועים מקצועיים תופסים תאוצה במטבחים רבים. להבות הטורבו מיועדות לבישול בווק או לסירים גדולים ומאפשרות חווית בישול אחרת. ניתן לרכוש כיריים שקועות שהיתרון שלהן הוא הזזת סירים ללא הרמתם. גם כיריים חשמליות בדגמים שונים הן פתרון מצוין ואין צורך בחיבור תלת פאזי מיוחד לצורך הפעלתן.